tips på ridkläder!!

sommarminne

Trådstartare
kände bara sådär spontant att jag nog kan lägga 500 kr på något nytt till mig eller hästen och tänkte att jag skulle be om råd här på buke:banana:

de jag känner att jag skulle vilja ha är ridbyxor, tunnare jacka eller schabrak med matchande lindor. (förstår att 500 bara räcker till en grej eller två billiga;))min övrig utrustning går i jordnära färder så gärna något som matchar!! om ni har några bra förslag så släng in en länk så ska jag kolla läget:bump: tack för hjälpen så länge!

Sv: tips på ridkläder!!

Jag skulle köpt en rumpvärmare i fårskin. Det är ju nästan ett klädesplagg...

Jag skulle köpt 1 schabrak med matchande lindor! :d Vinrött, mörkgrönt eller brun!
Då räcker 500 till de flesta märken.

jag skulle köpt beigaoch moss gröna mias benlindor :love:

Jag har ett Mia´s RS schabrak och det kostar ca: 480 kr.
Dom matchande lindorna är rätt dyra 250 kr för ett par (två lindor).
Älskar det schabraket och benlindorna:love:

jag köpte mina benlindor för 150kr 2 st!! (mias alltså hihi)

Kolla om du hittar ngt fint begagnat på nätet :d Bättre att köpa begagnade kvalitéts grejor än nya billiga skitgrejer. Tex Pikeur ridbyxor går ofta att fynda i fint skick på nätet.
Annars hade jag nog köpt ett schabrak med lindor, eller kanske ett par nya benskydd :d

Om du ska ha en tunn jacka skulle jag nog titta på intersport/stadium elr. liknande, där kan man hitta jukt snygga jackor till billigare priser än hästjackorna.

Min FIVE jacka :love: Stadium 700:- kostade den.

tack så jättemycke för era förslag!!! jag hittade en kanonjacka som va nersatt från 900 till 490 idag på hemmaplan så jag har fyndat:banana:

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 796
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag åkte jag in till närmaste tätort för att leta efter lite ridkläder. Det finns, så vitt jag vet, bara två ställen som säljer sånt...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Magiana
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 631
Senast: moonstruck
·
Utrustning så nu måste jag komplettera garderoben under hösten. Förslag på prisvärda kläder med god funktion och som ser hyfsade ut mottages... 2
Svar
22
· Visningar
2 519
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka