Tips på ridskor!

Sv: Tips på ridskor!

Jag har haft flera skor från dem o alla har varit lika usla. Hållt max ett par månader. Dessutom har de ingen modelll jag gillar.
Har inga problem att betala för en bra sko :-)


Pallen, de ser trevliga ut men jag lyckas bara hitta dem i franska butiker o skor måste jag testa.
 
Sv: Tips på ridskor!

Jag har bara haft två olika från MH i och för sig, men det beror på att jag haft dem så länge så jag har inte behövt köpa nya. De har hållit bra för mig och jag har dem ändå både i stallarbetet och vid ridning. De ena är vintermodell på och de har jag haft sedan 91 eller 92. (och de är hela än)
 
Sv: Tips på ridskor!

Men har du inte råkat få ett par felaktiga i så fall? Jag har bara positiv erfarenhet av MH och köper det gärna igen (när det behövs)

Det tror jag inte hon har... Har dina hållit bra är det nog du som fått ett felaktigt par - haha.
 
Tack! Funkar det med tanke på klack osv?

Jag köper Treksta, de har inte klack men är inte helt plana. Får bra grepp och känns inte osäkert.
Är samma modell av duka både på mina låga och höga.

BILD RADERAD AV MODERATOR
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag märker jag kunna behöva ännu lite mer comfort vid långa uteritt. Har ett par ariat barnyard som är bra, skönare än mina jodphurs...
Svar
0
· Visningar
345
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: Miingla
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp