Tips på slitstarka täcken..

Sv: Tips på slitstarka täcken..

*kl*

När min valack gick med sin täckesmarodör-kompis så hade jag ett gammalt ofodrat regntäcke över det "riktiga täcket" så att det var det som fick ta de flesta huggen. Inte vackert men fungerade bra.

Sv: Tips på slitstarka täcken..

Kapar tråden lite då jag såg att många nämnt Amigo-täcken här! :p
Är det någon som har ett HW Amigo regntäcke stl 125, som kan mäta hur stort det är i bogen? Antingen "runtom" eller från manken på täcket ner till bogspännet.

En häst i stallet har ett sådant och det är hur bra som helst, men jag har en kortryggad och bred fjordhäst och inte ett varmblod, så det funkar inte riktigt att prova hennes. :D

Jag har 2 st Amigo regntäcken i stl 125 ska försöka att komma ihåg att mäta imorgon :)

Jag har de iaf på en kort men grov islänning å de sitter bra :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Oknytt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
26 327
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka