Tips på snygga Anna scarpati kombinationer.

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Jag har ingen kreativitet kvar :( Jag vill ha ett (minst) anna schabrak i mörklila. Jag har en svart hästapolle som jag tror hade varit väldigt snygg i det. Men vad ska jag ha för kantband? och passporaler? vill ha med ett kantband och tre passporaler. Det är en väldigt manlig pojke så det behöver vara maskulint!

Kan ni inte hjälpa mig och gärna lägga in bilder på era AS schabrak :laugh:

Sv: Tips på snygga Anna scarpati kombinationer.

Är det ingen som har ett AS schabrak att visa? Eller har några kul kombinationer på G?

jag har flera dock inget lila
mörklila/silverglitter/ljuslila/beige hade varit snyggt tror jag;)
Nästa för min del blir ett blått/guldglitter/silverglitter/orange

Vad tror ni om denna?

GetAttachment.aspx

Nehe.. då är det ju inte så lätt.. Jag ser dom men det hjälper ju inte. Ska försöka fixa det :)

Nu försöker vi igen... Olika varianter på lila:

31894672.jpg

31894734.jpg

31894786.jpg

Ser ni dom nu? Vilket är i så fall snyggast.. det är samma lila färg på alla men kameran har gjort att det ser olika ut.

Hmm Jag har nästan bestämt mig för vilket lila jag ska ha men det flickiga är svårt. Vill ju att det ska vara lite coolt samtidigt. Tycker att dom förslag jag har är lite tråkiga. Kanske rött och rosa ihop?

Help please :confused:

Jag har ett rosa med brunt... Men det är nog ett rg. Pinsamt jag kommer inte ihåg. Har inte använt de på ett par år nu.
31918872.jpg

Har lite andra med i samma album... Där är ett par rg, ett par scarpati ch ett annat tyskt märke på en.

Jag ser inget album:confused: Är jag blond eller har du inte lagt upp det? Jag ser bara ett schabrak men det va jättefint!

Ja det är den jag har bestämt mig för. Funderar dock på att ha alla pips i samma storlek. Den stora. Vad tror du/ni om det?

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 616
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 103
Senast: tuaphua
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 937
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 365
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka