Tips på snygga och funktionella fönstergaller

P

Piggelin

Har ni tips på fina fönstergaller? Beskrivningar? Gärna bilder! I förra stallet hade jag en enkel modell med vitmålade armeringsjärn. Nu funderar jag på något i engelskt grönt men vet inte riktigt hur vi ska göra dem.
 
Qvesarums sida har jag varit in på tidigare i annat syfte, men jag tror inte att de har fönstergaller. Krubborna är ju jättefina! :p
Tack ändå för tipset! :bow:
 
jag skulle vilja ha öppningsbara fönster, typ som engelska boxar, utåt. Kanske med sånt där galler som bara är öppet i mitten för hästen (som en trekant nästan).
 
När vi skulle ha nya galler vände vi oss till gymnasieskolans verkstadsprogram, de svetsade galler till oss som en del i sin utbildning till en rimlig kostnad. Vi lämnade egen ritning precis hur vi ville ha det och fick dem skräddarsydda!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: valy
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 240
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 371
Senast: Buongusto
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp