Tips på snyggt Remont träns

Sv: Tips på snyggt Remont träns

fanns det inte dy'on träns med remont grimma i den där gigantiska lastbilen? har för mig att jag såg det, men kan ha fel.

fanns det inte dy'on träns med remont grimma i den där gigantiska lastbilen? har för mig att jag såg det, men kan ha fel.

Tyckte jag titta igenom alla träns där med men de är lätt att missa ändå. HAr beställt ett Dyon nu och får de om några veckor:)

jo det fanns det, men bara i strl Cob. för jag skulle ha ett sånt!
har en kompis remont nosgrimma från Dyon, o den har min häst gjort en repa i så jag måste köpa en ny till henne.. nån som vet vart man kan hitta? just de nosgrimman finns heller inte med på E-lines hemsida. den är rödbrun o sen sitter den en lädergrej vid ringarna på nosgrimman så den inte kan vrida sig...lite svårt o förklara men de är inte så på vanliga remontnosgrimmor.

Jag har en från EQL som har den där lilla lädergrejen vid ringarna, men hon kanske vill ha just en Dyon..

Jag köpte min på Hästbiten i sthlm.

12725083.jpg

Så ser ihop plocket ut. Köpte ett Hubertus ckassic träns, Hubertus Classic Remontnosgrimma och ett GG panndband..

Tyckte det blev ganska bra så det får duga som tävlingsträns sålänge..

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
190
Senast: Sryoqwe
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 086
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka