Tips på ställbar sele till valp?

Tilma

Trådstartare
En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗

En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗
Jag gillade Hunter, den fungerade länge för Ville!

Jag skulle titta på en sån här, finns billigt på Dogmania i många färger:
1430.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 121
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad...
Svar
14
· Visningar
698
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka