Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har tänkt att nyttja en av hagarna till att ha alla hinder i. "Alla" innebär tre stycken vanliga bom/tunna/hinderstöd-hinder. Sen har vi lite stockar vi tänkt lägga in, lite tjockare än telefonstolpar. Men vi vill ha mer tips på terränginspirerade hinder! Inte FÖR läskiga men alla tips är välkomna!
Tack för tipset! Är dock mer ute efter hinder man kan bygga lätt själv. Som sen kan flyttas från hagen när den ska putsas mm. Typ så vet jag att man kan ha bildäck uppterädda på en bom osv. Lite mer såna tips!
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Trädgård & Växter
Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Skola & Jobb Jag tjänar förövrigt över taket för vab (7,5 ppb), vilket betyder att måste jag vabba allvarligt sjukt barn en längre tid skulle jag få...