Tips på terränghinder?

Zuzzi

Trådstartare
Jag blir nipprig snart om jag inte får nått att göra i stallet! Rida/köra går bara på sena kvällen men på dagen då? Jag har absolut INGENTING att göra :crazy: :p

men nu vill jag börja grejja med några terränghinder. Är det några som har nått förslag? Bilder?
Vi har tillgång till skogsmaterial så det är inga problem och lite mark som fungerar att ställa hinder på

Tips tack! :bump:

Sv: Tips på terränghinder?

Mur?
Samla massor av stenar och lägg ovanpå varandra (stenarna längst ut får inte vara vassa). Där har du att göra ett tag:D

Stockar är alltid bra och murar av höbalar också. :)

Vi har stockar lagda i "pyramider" i hagen, det är ju jättelätt att göra. Sen kan man ju göra olika typer av hinderstöd så får man "vanliga" hinder. För att få mer skogskänsla så kan man fylla ut hindren med granris.

Hoppas du fick lite inspiration iaf :)

Liknande trådar

R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 068
Senast: Luff
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
624
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 748
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 570
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka