Tips Tråd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Skimraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 698
S

Skimraa

Här i den här tråden kan man ksriva smarta tips, tex hur man kna laga utrustningen eller något annat smart.

Så in med tips nu!

Sv: Tips Tråd

Jag börjar.

Om man har många träns och tycker att det är jobbigt att byta tyglar så kan man köpa sånna hakar som det är på tex grimskaft,fast mindre. Sedan sätter man fast tygeln i den (lika dant som man sätter den i bettringen) då slipper man att pilla med tyglarna varge gång =D

Om man inte vill köpa en massa flugmedel så kan man ta några klyftor med vitlök och river dom.
Sedan häller man lite matolja i en flaska och lägger ned dom där.

Sv: Tips Tråd

IKEA påsar är väldigt bra till det mesta.
Man kan använda balsam som pälsglans (dock aldrig testat).
Grönsåpa är alltid bra och ha tex till Mugg, tvätta och skura i stallet etc.

Vad svårt det var och komma på ngt... :angel:

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 741
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 435
Senast: Efwa
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈