• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lindis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 733
L

Lindis

mina ponnysar är inte alls bra veterinärerna har varit där nu flera gånger om dagen och febern har inte gått ner. Någon med tips?? Har fått febernedsättande och står bara med tunnare täcke. Just nu står tempen still men ligger ju på över 40grader så funderar jag på vad man mer kan göra. Någon som har tips pm hur jag kan hjälpa mina små vänner :cry:

Sv: tips????

dem är nyklippta :D så vet ville inte dem stog helt nakna då det är minus grader men det kanske hade varit bättre :confused: något måste ju hända nu har dem blivit tvugna att sätta dropp :(

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 624
Senast: jemeni
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid... 2
Svar
21
· Visningar
2 713
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka