Här gå vi andra in för att äta udda fiskar och så kommer du och ska vara värst genom att äta rev! Inte okej, det var säkert en bit av stora barriärrevet som nu är ännu mindre pga din middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här gå vi andra in för att äta udda fiskar och så kommer du och ska vara värst genom att äta rev! Inte okej, det var säkert en bit av stora barriärrevet som nu är ännu mindre pga din middag![]()
Igår firade vi tredjedag våffla! Smörstekt grönkål med vitlök, något som Ikea kallar "seaweed pearls" och som kändes som en vegansk version av fiskrom, kallrökt lax och crème fraiche som huvudrättstoppings. Efterrättsvåfflorna blev med lemon curd eller hallonsylt samt crème fraiche. Jag såg ut som att jag var gravid i fjärde månaden när jag var klar, och rörde mig förmodligen ungefär som man gör då också.
Ikväll blir det pasta med resterna av den kallrökta laxen, citron och sparris.
Du har en klok mamma du!Mamma hälsar att din kosthållning är exemplarisk.
Har hållit skrivarkurs hela dagen .Biblioteket bjöd på smulig fralla med ostskiva på .Plus saft . Allt jag ätit idag.
Klarade mig igenom mataffären utan att köpa något att panikäta. Duktig Miran. Men 8 hg färska räkor fick följa med hem.
Låter som en väldigt god macka!Känner absolut noll inspiration till matlagning, så det blev något så extraordinärt som macka till middag. Surdegsbaguette med grillad kyckling, crispsallat och lite herrgårdsost som fyllning.
Att det existerar ens. Det låter som en oxymoron, eller vad det heter.marängsmörkräm.
T
Att det existerar ens. Det låter som en oxymoron, eller vad det heter.
@Hyacinth Har du något beprövat recept på glutenfria våfflor?![]()