Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barbeque-igt känns som fullständigt okänd mark för mig. Typ en flaska som det står Barbequesås eller något liknande på?
Och söt? Vad gör rätten söt? Nu blev jag lite orolig.
Barbeque-igt känns som fullständigt okänd mark för mig. Typ en flaska som det står Barbequesås eller något liknande på?
Och söt? Vad gör rätten söt? Nu blev jag lite orolig.
Den åt vi hemma igår, tyckte inte att den var något vidare. Hade en bismak som påminde om skolbespisning och köttet av lite torrt, trots att vi tillagade enligt anvisning. Så den kan jag tyvärr inte rekommendera.
Fast jag var å andra sidan inte överförtjust i den pulled pork som jag kryddade och tillagade själv någon gång, så det kanske är min smak det är fel på.
Noggrant förslutna förpackningar, aldrig någonsin en skål lagad mat med bara lite plastfolie över osv. Kylskåpssmak är det värsta jag vet.
Har det nog från min uppväxt, vår mat smakade aldrig någonsin kylskåp. På ålderns höst har mamma och pappa numera en klädnypa på mjölkpaketet, t ex![]()
Om man staller in en kartong bak pulver som ar oppen drar den at sig dalig lukt.![]()