Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag blir rik ska jag anställa honung, Petruska och ananya(inklusive sambo) som personliga kockar.
Tack Anna! Sitter i trötthetens dimma på tunnelbanan och grämde mig precis över att jag inte hade någon snabblagad mat hemma. Men så påminde du mig om att jag ju köpte bratwurst i går som jag ska äta med potatismos och råkostsallad.Igår blev jag serverad korv och potatismos. Jag älskar gott potatismos men är mindre road av sådan där tråkig korv. Men med mycket dijonsenap gick den ner den med![]()
Tack Anna! Sitter i trötthetens dimma på tunnelbanan och grämde mig precis över att jag inte hade någon snabblagad mat hemma. Men så påminde du mig om att jag ju köpte bratwurst i går som jag ska äta med potatismos och råkostsallad.
Nemas problemas!![]()
Det blev morotsstavar till korvmiddagen igår också, det glömde jag säga.
Idag blev det något så haute cuisine som varma mackor. Rökt skinka, prästost, gul lök och tomat. Asaspännande. Men gott!
Ohhh riktiga Svenska varma mackor var lange sedan ... Jag skrev listan till inhandling av varor i husvagns kylskapet infor resan upp till NJ i dag, nu skriver jag till sa jag kan gora varma mackor.![]()