Tittskåp/bred ram (10 cm)/eller dylikt

bettysmatte

Trådstartare
Var hittar jag bäst och billigast något sådant??? IKEA brukade ha tittskåp,men verkar inte ha det längre. Har varit där och kollat idag. Tyckte inte heller att de hade några ramar djupa nog för att passa. Jag ska göra ett tittskåp som present och bland annat "trycka in" en leksakshäst där, så djupet måste nog vara närmare 10 cm, tänker jag. Önskar hitta något runt hundralappen + frakt. Någon som har något bra förslag :) ? Har kollat lite på Tradera, men hittar mest "pynt" till tittskåp.
 
Var hittar jag bäst och billigast något sådant??? IKEA brukade ha tittskåp,men verkar inte ha det längre. Har varit där och kollat idag. Tyckte inte heller att de hade några ramar djupa nog för att passa. Jag ska göra ett tittskåp som present och bland annat "trycka in" en leksakshäst där, så djupet måste nog vara närmare 10 cm, tänker jag. Önskar hitta något runt hundralappen + frakt. Någon som har något bra förslag :) ? Har kollat lite på Tradera, men hittar mest "pynt" till tittskåp.
Gekås tror jag har, iaf såna till att spara bebissaker typ.
 
Var hittar jag bäst och billigast något sådant??? IKEA brukade ha tittskåp,men verkar inte ha det längre. Har varit där och kollat idag. Tyckte inte heller att de hade några ramar djupa nog för att passa. Jag ska göra ett tittskåp som present och bland annat "trycka in" en leksakshäst där, så djupet måste nog vara närmare 10 cm, tänker jag. Önskar hitta något runt hundralappen + frakt. Någon som har något bra förslag :) ? Har kollat lite på Tradera, men hittar mest "pynt" till tittskåp.

Hur stort ska det vara? Ska du ha glasdörr på?
 
Behöver inte vara jättestort alls, typ 20-30 cm långt och brett räcker nog. Glas på framsidan ska det vara, men det behöver ju inte vara en dörr. Det funkar fint om det är en glasframsida som på en tavelram.
Har du kollat typ panduro, slöjddetaljer osv? Pysselbutiker borde ha. Kanske finns nyckelskåp med glasdörr också
 
Har du kollat typ panduro, slöjddetaljer osv? Pysselbutiker borde ha. Kanske finns nyckelskåp med glasdörr också
Panduro har av någon anledning 20-25 dagars leveranstid just nu och Slöjddetaljer hade EN sort som tyvärr inte funkade. Nyclelskåp ska jag kolla efter :) !
 
Nu har jag hittat den perfekta lådan :) ! 30x20x8 cm - precis det jag behövde. MEN det är en smyckeslåda, och nu vet jag inte hur sjutton jag ska få bort det understa lagret (det översta låg bara löst) med fack??? Det sitter fastlimmat och sitter som berget! Hur gör jag bäst för att inte förstöra lådan... :confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 201
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 014
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag köpte en plansch från Gallerix med måtten 70 x 70 cm, men vart kan jag hitta en snygg, svart, billig ram till den? Var korkad nog...
Svar
1
· Visningar
3 054
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp