Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

Z

Zeita

Vart får man tag på dessa? De breda nosgrimmorna som sitter på kandar men som inte verkar finnas att köpa i ett "tränspaket"?
Finns dom att köpa lösa någonstans (har inte hittat på någon nätaffär iaf)? I vilken prisklass ligger dessa?
 
Sv: Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

Du kan ju köpa ett kandar och ta bort xtraremmen bara. Så har jag gjort, har köpt en Stübben-kandar, använder det både som träns och kandar!
 
Sv: Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

har en nosgrimma fån hubertus som ganska bred köpte jag löst eftersom häasten tuggade i sig den som tillhörde tränset
 
Sv: Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

Om man letar lite i olika affärer kan man hitta breda nosgrimmor men annars tipsar jag om att köpa ett kandar och ta bort extraremmen.
 

Liknande trådar

Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
4 957
Senast: SiZo
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Elendil
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 138
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp