Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har testat Lamicells "vändbara paddar", dvs tjockare schabrak utan fästen för sadeln? Eller liknande från andra märken? Sitter de bra?
Alcapad (sadelpad) från HorseGuard. Gillar dem helskarp och ligger vettigt i pris.
Var skeptisk mot utan fästen, men blev väldigt överraskad så jag köpte mig snabbt en till i annan färg=) och lär ha fler i framtiden.
Har både hoppat och ridit dressyr med dem och de ligger bra.
de är ju nån slags "konstmocka", har ej tvättat men har båda att göra det nu=) så vi får se,men det borde ju vara på 40 grader..
jag har en färg som jag inte minns namnet på den är en "älgfärgad" brun/gråaktig...lite konstig och svårbestämd färg men snygg på min häst(hon passar i alla "naturfäger") och en som heter beige(möjligt creme) den är skitsnygg..kan även tävlas i, kollade på vit(eller creme och den blev inte alls lika snygg)
De finns ju i grisrosa, turkos, brun, ljusblå,orange, grå/svart? och de ovan då också...kan finnas fler men de har jag sett.
Hästmänniskan Du kan inte ta honom på prov?
Konstigt egentligen att det är så svårt att köpa häst nu.
Jag trodde i min naivitet att det var köparens...