Bukefalos 28 år!

Tjusig inredning

A

armada

Jaha, nu när stallet börjar bli klar är det dags att göra om! :D
Jag har surfat lite och jag föll pladask för den tjusiga Tibro-boxarna med svängda galler och galler-dörrar.
Jag har begärt offert men är ivrig...
Någon som har det? Åsikter? Pris?
Som ni kanske läst har jag tegelväggar så det är bara gallret och dörrarna jag är intresserad av.
 
vi ska också bygga lite i stallet. lite flera boxar och ev några småboxar för att kasnke öka ut shettisskaran med lite ston också. *inget bestämt ännu*

jag har också väldig problem med att välja.. det finns ju så många olika fina varianter så att det blir ju väldig beslutångerst. billigast tror jag nog att det blir att göra själv + att man då får exakt så som man vill ha dem. jag ska ta lite mått av boxarna jag sedan bestämmer mig för å sen är det väl bara att sätta pappa på att arbeta lite. känns lite dumt bara att anlita dom direkt när det är något jag vill ha hjälp med :crazy: :rofl:

har du någon bild på boxarna du vill ha?
jag såg jättefina boxar härom dan. med svarta galler. :love: de vore nått de!! med guld bollar på kanterna :rofl:
 
Göra själv???
Hur lätt är det att böja rören till de fina böjar man ser på bilderna??? Och inte nog med det, så ska man göra tre stycken lika.... :cool: Tibro
*Armada pustar*

jaja, man får väl lära sig svetsa...och smida... och bygga...
eller så ger man upp och blir hyresgäst igen! :D
 
om man arbetar med smide, svetsning och sådant så kan man göra själv.

att få det lika är väl inte det stora problemet! bockar man på samma ställe på varje rör i maskinen så blir det exakt lika! :idea:
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 662
Senast: Ajda
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 085
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 895
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig haft möjlighet att ha en egen häst. Jag har dock drömt om det sen jag var pytteliten. Jag har ridit på ridskola, åkt på...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp