JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tobago Z och Deusser vann Sires of the World
Moderator
Hästnyheter
Han har EM-silver i lag och har varit nära prispallen i en världscupfinal. Nu kan Scuderia 1918 Tobago Z lägga till titeln "Sire of the...
Hästnyheter
Holländaren Willy Wijnen är hjärnan bakom en av världens bästa hopphästar, britten Ben Mahers osannolika Explosion W som tog OS-guld i...
Hästnyheter
Tillsammans med Jonna Ekberg har Cassini Bay gått Grand Prix och hoppat Nations Cup för Sverige. Nu rids hästen i stället av Daniel...
Hästnyheter
För tre år sedan tog Irma Karlsson EM-guld för unga ryttare med Cornet. På söndagen vann valacken säsongspremiären i världscupen med...
Akvarietråden V
Övr. Djur I skrivande stund simmar nyaste kampisen runt nära botten och undersöker. Han verkar pigg idag! :heart: Har också skrivit lite med en...
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 1 370
Visningar: 40 674
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning varför har du inte staket?
Jag blir alltid lika förvånad över folk som inte har staket till sina hundar, varför liksom?
Räcker ju med...
Nota
9 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 558
Hund
Kattbilder #10
Svar: 574
Visningar: 30 275
Katt
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Luras bilden eller är dt vätska i ytterkanterna av ringarna?
Har hästen några som är "bara bulor"?
Ser inte riktigt ut som ringorm. Det...
Cattis_E
46 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 197
Vård
Stärka 3 åring
Träning Jag har lärt mig massor om repgrimmor eftersom min hemska 7-åring är så reaktiv ute. Nu handlar ju mycket om tycke och smak, men jag...
Ramona
Idag kl 06:03