Sv: Tog ett kort
Till er alla som skrivit att mina katter är fina
Missan var stallkatt i ett stall som jag hade en häst i -98 och vi fastnade för varandra
Hon kom endast fram då jag var i stallet och då var jag tvungen att sätta mig och kela med henne
minst 1 tim
Medans jag mockade så låg hon runt min nacke då hon klättrade upp längs ryggen & la sig där
Jag bodde i lägenhet i stora staden så jag kunde inte ha katt

men stalläg. lovade att den dan jag skaffade hus skulle jag få henne

sagt & gjort - jag köpte min lilla hästgård och samma dag som flyttbilen kom dök stalläga. upp med Missan och släppte in henne i huset

stackars katt - uppspärrade ögon & ett hiskeligt jamande fick hon vara i mitt sovrum.
Hon vande sig vid livet här och efter ett par dagar märker jag att det sparkar så konstigt i magen ( men hon hade ju inte varit ute sen hon kom hit, någon vecka )
En vacker dag så hörde jag henne på övervåningen, jamande & springandes runt

shit det är dax.
När jag kom upp på ö-våningen (hon hade eget rum ) så låg det 2 små ungar på filten och den 3 var på väg ut

efter mycket krystande så kom det ut ännu en,,, jag hoppades att det skulle vara slut där MEN hon började krysta ännu en gång.
Denna gång fick hon problem,, det lilla gråa fastnade och hon sprang omkring och skrek - de andra ungarna kröp mot Missan då hon hamnade på filten men hon var tydligen så desperat så hon försökte bita ihjäl den ena ungen
Jag plockade bort dessa 3 & la dem i garderoben & sedan hjälpte jag henne att föda denna bedårande hankatt

som har blivit min lilla bebis med väldigt starka band mellan oss..
Så att bli kattlös

nej tack! jag skulle helst vilja ha dom hos mig HELA mitt liv