Tokig hund

MissFideli

Trådstartare
Min systers lilla valp är så söt !! Han bor tillsammans med en katt (röd och vit, precis som hunden) och har börjat apa efter henne i rörelser. När valp kommer för nära, slår katt ifrån med tassen, vilket han gör åt andra hundar nu. Sen gång när dom rejsat för natten och det tydligen gick lite väl hårt till enligt katts mening, så fräste hon åt honom. Och han verkade försöka göra exakt likadant, men fick inte ur sig mer än lite spott vilket gjorde katt både blöt och nöjd.

Underbara djur ihop
 
Haha. Vad underbart! :)
Doris lärde sej snabbt att katterna inte gillade när hon viftade på svansen.. Men hon blev ju så överlycklig när hon fick vara med dom att svansen skakade! :D
Nu har dom lärt sej varandras språk allihopa, men hon kan ändå hålla igen lite :)
 
Ja, det är härligt. Valpen, Otto, har tagit över några bäddar som katten inte vill ha. Katten, Xantis, har ett sånt där klätterträd med hängmatta underst, där ligger Otto och sussar sött. Undrar hur länge den håller :angel:
 
Hjälp!!!
Mina nervbanor håller på att överbelastas och jag håller på att smälta ihop till en dallrande geléhög, för det där var det sötaste jag sett på länge :-D
 
GE HIT OMEDELBART!!!!!!!!!
gud så söt.. åh så ljuvlig.. *vill ha*

Nu skriker inte bara "vill-ha-föl-tarmen"
utan även "vill-ha-valp-tarmen" också :love:
 
Jag var med och hämtade honom hos uppfödaren i Sthlm och du kan ju gissa hur svårt det var att inte kidnappa ! Jag är ingen hundmänniska, men har ändå bestämt vilken ras jag ska ha nu, en Shiba Inu såklart :angel:

Håller med, han är supersöt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa I torsdags hämtade vi äntligen hem Nora som varit hos kenneln i tio veckor i samband med valpning. Men jag undrar ärligt talat vad det...
Svar
13
· Visningar
3 695
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: Zpunk
·
Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
2 035
Senast: Marje
·
Övr. Hund Hur tycker ni att hundar bör bete sig runt barn? Var går er gräns för när hunden/barnet inte fungerar? Jag har 2 mindre hundar, ett...
2
Svar
23
· Visningar
2 843
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp