Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag haft objektivet hemma och provfotat lite.
Är väldigt nöjd med kvalitén på bilderna, detta objektiv hade jag kunnat haft jäkligt mycket kul med.
Men jag vågar inte köpa det. Flera gånger har det blivit nåt error 99, och jag måste slå av och på kameran. Det ha aldrig hänt förut, så jag undrar om det är något fel på objektivet.
För att klargöra, jag menar inte att du måste ratta in minsta bländare på kameran, utan enbart ha bländarringen som sitter precis vid fattningen på minsta bländare, vilket jag skulle gissa är på f32 då det är ett macroobjektiv.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...