S Sennen Trådstartare 22 Mar 2008 #1 Vet någon här om man kan värma om sadel bommen? Gillar verkligen min sadel men den lite för vid.
P Panamera 22 Mar 2008 #2 Sv: Tolga dressyr sadel På Tolgas futura-sadel kan man iaf värma om bommen, vet ej på de dyrare varianterna... Diana
Sv: Tolga dressyr sadel På Tolgas futura-sadel kan man iaf värma om bommen, vet ej på de dyrare varianterna... Diana
fjordtokan 22 Mar 2008 #3 Sv: Tolga dressyr sadel Är det inte smartare att lägga under en fårskinnspadd? Det finns ju en "risk" att hästen utvecklar mer muskler.
Sv: Tolga dressyr sadel Är det inte smartare att lägga under en fårskinnspadd? Det finns ju en "risk" att hästen utvecklar mer muskler.
S Sennen Trådstartare 22 Mar 2008 #4 Sv: Tolga dressyr sadel vi har redan fårskinns pad med extra i lägg fram. .
fjordtokan 22 Mar 2008 #5 Sv: Tolga dressyr sadel Jaha men då är väl inte den "risken" så stor då kanske.
S Sennen Trådstartare 22 Mar 2008 #6 Sv: Tolga dressyr sadel Har inte prövat wintec rieser pad, den kanske vore en ide´. Om man får en bom omvärmd,är det då bara bomvidden som ändras?
Sv: Tolga dressyr sadel Har inte prövat wintec rieser pad, den kanske vore en ide´. Om man får en bom omvärmd,är det då bara bomvidden som ändras?
T The_grinch 22 Mar 2008 #7 Sv: Tolga dressyr sadel Har för mig att min Tolga, iof hoppsadel, ska gå att ändra.