JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tomas Eriksson fyra inför kvällens final
(Ridsport) Svenske fyrspannskusken Tomas Eriksson slutade fyra i världscupfinalens första runda i franska Bordeaux. I kväll avgörs finalen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det var lite svensk stolpe ut under söndagens final i EEF Series i Warszawa, Polen, men en stark prestation och laget slutade fyra.
Hästnyheter
Med bland annat fyra VM-guld på meritlistan har den före detta fyrspannskusken Tomas Eriksson tagit plats i årets säsong av SVT:s...
Hästnyheter
Världcupens andra finalomgång bjöd på fin ridning av svenskarna men slutade med amerikanskt i topp och två unga britter på pallen. Jens...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann visar god form inför dagens final i Nations Cup. I gårdagens 1,50-hoppning svarade svensken för dubbla felfria...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det har funnits två Dalmatiner i min direkta närhet. Båda jagade. En fällande och dödade ett vuxet rådjur :(
Och båda var allergiska.
Fetaost
11 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 315
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Caoimhe
45 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 22
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund @Tajger
Ja, exportvalpar brukar ju alltid vara dyrare. Då är det ju vanligt att man betalar en typ boarding-avgift.
Men jag tänker mer...
AraSlei
Idag kl 11:08
Svar: 23
Visningar: 1 434
Hund