Tömkörningsutrustning !

Sv: Tömkörningsutrustning !

Jag har precis införskaffat mig globusgjorden och tömmarna. Är jättenöjd med gjorden och den fungerar bra såväl på mina små islandshästar som större hästar. Har inte provat tömmarna än men vet inte riktigt ifall jag ska behålla dem eller skicka tillbaka dem då det inte var några stoppar på dem. Är det en ny modell bara eller har jag blivit grundlurad? De kommer iallafall även de från globus.

Kollade runt rätt mkt innan jag köpte sakerna och bäst pris har jag hittat på www.lillhastenistav.se (tömkörningsgjorden 860:-) och tömmarna har jag köpt på www.kaupreridsport.se för 600:-

Säg till om du hittar något ställe med bättre pris på sakerna!

Mvh FoXy

Tack för infon!

Jag tror tömmarna finns i olika utföranden dock, dvs. både med och utan stoppar.

Eko (eko-hallen) säljer grejjer från globus och dom brukar vara billiga.

Tyvärr har jag Ingen sådan butik i närheten av där jag bor :(
Annars hade jag nog handlat mycket därifrån, de verkar ha bra grejer! :D

cactuspower skrev:
Om du har någon butik i närheten av dig som säljer Globus produkter borde kunna ta hem gjorden åt dig om de inte har den hemma. Det blir förmodligen billigast så då du i sådana fall slipper undan fraktkostnaden. Annars finns den t.ex. här www.storahallebo.com
okej, tackar så mycket!

Liknande trådar

Dressyr Nu blir det en tömkörningsfråga till från mig! Tack förresten alla ni som gav mig tips på hur jag skulle lära mig köra sidvärts! :bow...
Svar
9
· Visningar
4 161
Senast: malumbub
·
Utrustning Jag har tänkt börja tömköra mitt sto och tänkte önska mig lite tömkörningsutrustning i julklapp! :) Men vad för utrustning ska man...
Svar
5
· Visningar
1 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka