Tömma iphone 5

Sonic76

Trådstartare
Hur sparar jag bilderna?
Går inte att spara dem till icloud trots extra lagring där.
Blir knäpp på eländet
Behöver ha dem över till datorn.

Jag får upp ett bildöverföringsprogram bara jag kopplar iphone till datorn.

Förresten: vet du att de inte redan finns i icloud? Allting går väl över dit automatiskt (om det funkar som det ska)

Jag får upp ett bildöverföringsprogram bara jag kopplar iphone till datorn.

Förresten: vet du att de inte redan finns i icloud? Allting går väl över dit automatiskt (om det funkar som det ska)
Ja vi hittar dem inte i icloud
Får inte upp nåt mer än iTunes när jag kopplar den till datorn men ska testa med en annan dator

Jag kopplar också alltid bara upp mobilen till datorn, via USB, och för över bilderna den vägen. Det går hur smidigt som helst. Vad händer om kopplar ihop mobilen och datorn den vägen? Även hos mig startar programmet automatiskt och jag behöver bara välja vilka bilder (men alla nya kommer upp och markeras automatiskt) jag vill föra över och starta överföringen.

Sen, du har testat att logga in på icloud.com? Jag letade orimligt länge efter mina bilder innan jag hittade dem den vägen. :meh:

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
674
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
402
Senast: fejko
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 378
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Svullet ben