topp dressyr

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 784
J

jupiter-judex

såg att ni hade en fin lista på topp hopp hingstar till avel....ni som har koll på hingstar och så, kan ni inte sätta ihop en likadan lista med dressyr hingstar?:idea:
är helt nybörjare på det här och tänkte använda detta året till att sätta mig in i allt som kan behövas veta och kanske betäcka nästa år:d
det tilltänkta stoet har tydligen dubbelstam men jag är ju mest för dressyr och ska jag fundera på ny häst vill jag försöka satsa på något som kan bli som jag vill.
är alla här inne mest för hopp hingstar? ser väldigt lite dressyr inriktningar....

Sv: topp dressyr

jo men det ska finnas, låg under dressyravel tidigare. Minns dock inte vad tråden hette, men du kan ju prova söka..
U

vart hittar du dressyr avel? hittar inte under dressyr och inte under avel:crazy:

ja men det slogs ihop med dressyr-något och nu hittar jag inte heller så bra. Har valt att hålla mig till vanliga avel ;)
U

hittade den precis också, det var ju du som startade den tråden ju;)
fast det gällde ju lite äldre hingstar, jag som tittat på bugatti, akribori, danzas mm mm
märker att jag lär behöva detta året på mig att försöka sätta mig in i detta med hingstar:o

men det var ju precis samma sak som med hopphingstarna, de skulle visa att de kan lämna topp-avkommor. De yngre får man ju bara hoppas att de kan ;)..
U

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 110
Senast: Cambrie
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
810
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka