Torbjörn är djurens bäste vän

Sv: Torbjörn är djurens bäste vän

Bra intiativ! Det borde vara mer pris för bra sportmanship och liknande.
 
Sv: Torbjörn är djurens bäste vän

Tragiskt att det delas ut pris för något som borde sitta i ryggmärgen på ALLA kuskar..eller?:angel:
 
Sv: Torbjörn är djurens bäste vän

Så kan man ju också se på saken, och visst håller jag med om att det är en självklarhet att uppföra sig schyst mot sin häst. Problemet är att det inte är alla som är det.
Jag tycker att det är bra att upmärksamma dom som har en trevlig, rättvis och kamratlig inställning till både hästar, medtävlande och funktionärer.
 
Sv: Torbjörn är djurens bäste vän

Det är andra gången någonsin en kusk får detta pris. Det är djurskyddsföreningen som delar ut. Det är väl jättebra att det uppmärksammas att det finns bra kuskar med. Stort grattis Torbjörn.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 205
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 764
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 847
Senast: Motacilla
·
  • Artikel
Hästnyheter Lisa America dog i samband med en fölning förra veckan. Ett par dagar senare minns Torbjörn Jansson hennes otroliga karriär. – Hon måste...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp