Torka grishjärta/lever?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SSBLPD
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 704
S

SSBLPD

jag har läst i en bok att man kan torka grishjärta och lever och ha som godbit åt hundar ... någon här som har provat det? Hur gjorde ni?

Jag har torkat svamp på snören och vitlök i ugn förut ...

Sv: Torka grishjärta/lever?

Jag torkade grishjärta till mina förra hundar, jag kokade det först i ca 1 tim, på svag värme , sedan skar jag det i små bitar ca 1 cm stora och spred ut i en långpanna, torkade i 100 gr i ca 2 timmar, det går nog att göra likadant med lever antar jag......hundarna tycker det är supergott godis.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 090
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
902
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka