Tornerhästar från Globen -07

Zuzzi

Trådstartare
Gjorde en tråd på Gnägg men antar att ni här kan hjälpa mig lättare med vad dessa hästar heter? Från Globen 2007

28360440.jpg

Sv: Tornerhästar från Globen -07

oj, svarta i mitten ser ut att vara adam. Fuxen borde ja komma ihåg namnet på men det står still. Finns några gotläningar här som tittar in i bland på detta forumet så dom kanske kan hojta till =)

Ser ut att vara Theo (Silverkorset), Adam (Lyckans riddare) och möjligtvis Harry (Jordens och skogarnas riddare). Med reservation för att jag sett fel :p

Japp, det är han. Samma med Josef och Cadmio...

*kl*

Adam har tyvärr kilat vidare till trapalanda.

TS: Frågade min syrras man men han vågade inte (med undanflykt; det kan jag väl inte fråga, det får du göra) fråga vännerna där. Frågade på deras sida men har än så länge inte fått några svar.

Enklast är väl att skicka bilderna till Tornamentum och fråga dem direkt?

Fast SweetSelene sitter ju på "inside information" förstås... ;)

Vad hände med fd. "trissens" kuse? :( jag tyckte alltid att den var så fin :/

(och oj, meddelandet var egentligen till carat, men sweetselene kanske också vet...)

Vad hände med fd. "trissens" kuse? :( jag tyckte alltid att den var så fin :/

(och oj, meddelandet var egentligen till carat, men sweetselene kanske också vet...)

Ingen aning faktiskt. Frågade syrrans man men han har inte frågat/hört anledningen.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 360
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 962
Senast: jemeni
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Bison
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 900
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka