Tornerspel

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Clara77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 984
C

Clara77

Herman af Rudbäcksdal

Var på tornerspel för första gången idag, SM i Medeltidens värld, fastnade för detta! Talade lite med Riddare Herman om detta men vi hann inte tala klart, vet någon hur man kan kontakta honom eller annan som kan mycket om Tornerspel? Jag skulle vilja börja!

Sv: Tornerspel

Tack för tipset! Jag bor i Kvänumstrakten, men jobbar i Lidköping så jag vet inte var det kan finnas en klubb som passar mig? Skulle vara kul att börja, jag är väldigt intresserad av medeltiden och har hästvana.

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
23 942
Senast: Nevermind
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 718
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 600
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 057
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår