Tornerspelskalender?

Tigertofflan

Trådstartare
Finns det något sätt att se en kalender eller liknande för när och var tornerspel anordnas?
Vad jag förstått finns de flesta sällskap uppåt landet, men jag är nyfiken på uppvisningar i malmö/skåne.
Någon som vet? :)

Sv: Tornerspelskalender?

Finns det något sätt att se en kalender eller liknande för när och var tornerspel anordnas?
Vad jag förstått finns de flesta sällskap uppåt landet, men jag är nyfiken på uppvisningar i malmö/skåne.
Någon som vet? :)

Kan tipsa om den här kalendern med alla möjliga medeltida evenemang (även tornerspel, klicka in på medeltidsevenemang 2008).
Vill du ha tips om tornerspel i Skåne kan det vara all ide att kolla in Modulus kalendarium.
Vet inte hurvida Skånska björnen har det med tornerspel nu för tiden?

/Rigel

Sv: Tornerspelskalender?

Jag letade också efter Skånska Björnen men deras sida var under uppdatering så det gav inte så mycket.

Tack för länkarna!

Liknande trådar

Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
484
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 174
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 842
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka