Tornerspelsträning i Örebro??

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Smulan85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 076
S

Smulan85

Såg att det fanns en gammal tråd kring det här. Hoppas det är ok att jag ändå lägger in en ny "fräsh".

Är det någon som håller på som det är nu?

Eller finns det några som är intresserade av att börja träna tornerspel i Örebro-trakterna??

Lite tråkigt att alltid träna själv...

Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jo jag vet. Jag har varit med dem och tränat hela våren. Men hade tänkt se mig omkring ifall det fanns några intresserade närmare. Det tar trots allt en stund att åka till arboga.

Nu blev jag lite nyfiken O.o
Vilken av dem som tränat är du?
Ser inte så bra på bilden.
Rider själv med kuskarna, och har gjort ... så länge jag kan minnas.
Caligatio, stor brun nording, eros.

Jag tränade i den första gruppen. Med mitt varmblodssto. Vi sågs på KMet i hoppning.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 499
Senast: __sofia__
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 588
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: tanten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 332
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka