Torsion, hallåå?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 971
E

Egonson

Men hallå, vad är det med Torsion nu egentligen?! Skickade ett mail för 1,5 vecka sedan och beställde en grej, men har inte fått något svar. Brukar bara ta ett dygn eller så, och jag har inte skickat till fel adress för den har jag beställt saker på innan och det har funkat perfa.
Skickade en påminnelse i går med.. Någon som vet varför dom inte svarar?

/Álin, otåååålig :o :D

Sv: Torsion, hallåå?

Hela deras administration suger fett. Jag har haft gigantiska problem med dem sedan i somras. Har mailat, ringt, ringt, ringt, mailat, mailat, mailat och mailat och ringt. Blivit lovad upprättelse varpå de helt struntat i det, hävdat att de har åtgärdat och sedan hittat på fantastiska ursäkter.

Den gamla sidan; torsion.nu fungera inte, så säkert är det så att mailadresser med .nu inte heller är igång.

Jahapp.. Där ser man. Typiskt jag som behövde en nya padd-ilägg! :devil:
Fast hos mig funkar hemsidan, både med .se och .nu .
Fast de har inte uppdaterat den på ett tag.

Finns det någon annan svensk sida eller annan sida med samma priser som har TN Equalizer paddar? Eller som kan ta hem dem?

Senast ändrad av en moderator:

Det var som sjutton..jag som alltid fått kanonhjälp därifrån och kanonservice!
Kändes som om jag knappt hunnit få iväg mejlen innan jag fick svar på dem!

Jag har inte haft problem med dem?? Kanonservice för mej med!

Torsion har ju bytt ägare för ett tag sedan, de förra var ju i alla fall kanonbra att ha att göra med.

Ja, Gert var hur bra som helst, fick komma och provrida sadlar på hans distanshäst.

Ja, det var ju Gert jag har köpt mina saker från förut. Så de har bytt ägare? Kanske därför det inte funkar så bra då.
Ska testa .se mailen och se vad som händer! :bow:

skojskrot skrev:
Det var som sjutton..jag som alltid fått kanonhjälp därifrån och kanonservice!
Kändes som om jag knappt hunnit få iväg mejlen innan jag fick svar på dem!

Ja det var ju så förut för mig innan med, men inte nu längre. Ska pracka på dem fler mail och pröva en annan adress så ska vi se..

jo det är nån ny som har hand om Torion efter Gert.. minns inte vad dom hette bara,

Låter konstigt... jag har fått bra och snabb service därifrån. Tyckte grejjorna kom innan jag hann blinka ens.... Det var i somras, fast dom kanske har bytt ägare efter det?

Jag har inte haft kontakt med någon Gert?Och så fick jag kanonservice nu i sommar efter de nya ägarna har trätt in..

Nu har jag fått svar, så det är ok.

skojskrot: Gert är den som ägde det förut.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 069
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka