JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Totalt tre ekipage från GRS och HRK hoppar SM i Strömsholm i helgen
Moderator
Hästnyheter
Det blev nära nog succé för Gävle Ryttarsällskaps Denise Ödén i SM-debuten i hästhoppning som avgjorts i Strömsholm i helgen.
Efter en...
Hästnyheter
Tre ryttare från Södertälje Ridklubb hade kvalat in till seniorklassen i SM i Strömsholm i helgen. Men bara Amanda Gullström kommer till...
Hästnyheter
Leif Hall, Gävle RS, ställde upp i två 140-klasser under Näsets RS meeting i helgen. Och hann var felfri runt båda. "Det känns jättebra...
Hästnyheter
Gävle ryttarsällskap blev nia och Tierps ryttarklubb tia i kvartsfinalen i Agria Allsvenskan på Strömsholm på lördagen. Relaterat GRS...
Att tacka nej till fika, mat osv. på ett trevligt sätt
Mat Svåra trauman, möte. Först tänkte jag, det är kört, du har ingen möjlighet att tacka nej, sen tänkte jag om. Kan du vid initial kontakt...
tara
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Suck. Stödbandaget på benet har lossnat, lindan var för klen antar jag. Har ingen mer vetflex hemma, eller något annat för den delen, så...
sthu
3 minuter sedan
Svar: 1 159
Visningar: 42 694
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag ser ingen flärp, men ska kolla ordentligt igen innan jag åker tillbaka med dem. Den som funkar hade ingen, men å andra sidan har den...
sthu
54 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 72 116
Allmänt