Tråd bortplockad, ?

xaheena

Trådstartare
Hej, min tråd har blivit bortplockad från avelsgnägg, vill väldigt gärna veta anledningen.

Minns inte exakta rubriken men det handlade om att flyinges seminveterinär slutat.

Det har diskuterats vildare saker än detta och att tråden plockas bort efter 3 st inlägg utan anledning känns absurt.

:confused:

Sv: Tråd bortplockad, ?

Jag vet inte den exakta anledningen till att moderatorn tog bort den, men det är väldigt troligt att detta hade att göra med att en namngiven person diskuterades.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 539
Senast: __sofia__
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 677
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Roliga saker som barn säger
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka