Tråd borttagen?

S

SMJ

Hejsan!

En fundering; har skrivit om samma tråd 2 ggr nu och den har blivit borttagen varje gång. Vad gör jag för fel? Fel forum kanske?
Tacksam för svar :)
 
Sv: Tråd borttagen?

Eller så bryter den mot forumreglerna. (T ex reklam för verksamhet eller annat forum, efterlysning eller annan typ av annons mm.)

Reglerna finns länkade längst ner på alla sidor (Cookies, regler & FAQ).
 
Sv: Tråd borttagen?

Efterlysningar hör inte hemma i diskussionsforumet, och därför tas den bort.
 
Sv: Tråd borttagen?

FAst nu fattar jag inte.

Ska då alla trådar angående föl e. Cortez eller nån annan "hit" halvblod också då bort??
Halva avelsforumet kommer då att tömmas på trådar :D

Ser faktist ingen efterlysning i Mökkur tråden.

AM
 
Sv: Tråd borttagen?

Håller faktiskt med för jag efterlyser ju faktiskt efter avkommor efter honom. Vad är skillnaden kring annonserna?
 
Sv: Tråd borttagen?

Du efterlyste en specifik häst vid namn det är en stor skillnad, att diskutera avkommor är inte samma sak som att efterlysa ett sto som är mamma till en avkomma du har.
 
Sv: Tråd borttagen?

Så om jag skulle formulera om min tråd så kanske den skulle vara okej?

Ex. Ni som har avkommor efter mökkur vad har ni för Mor? Min Sproti är u: Dilja från Tjusta,2 klass sto - men mer än så vet jag inte.

Är den okej?:)
 
Sv: Tråd borttagen?

Så om jag skulle formulera om min tråd så kanske den skulle vara okej?

Ex. Ni som har avkommor efter mökkur vad har ni för Mor? Min Sproti är u: Dilja från Tjusta,2 klass sto - men mer än så vet jag inte.

Är den okej?:)

Vad vill du ha ut med en sådan tråd? Alltså vad är diskussionsunderlaget?
 
Sv: Tråd borttagen?

Nu håller inte jag på med isläninngar men inom travet är det just DET som är påängen. Mamman.

Vad har man för moderstam på det fölet om man använt till den hingsten.

Det kan vara avgörande skillnad att gå med en märr efter Gråtuss till hingsten Ludd.
I stället för att gå till Ludd med en märr efter Tölt.
Tölt och Ludd kanske inte ger så bra avkommor och sådant visar sig i en diskussion.
Den kombinationen kan vara direkt vansinnig.

Lite som att gå med en Florida Pro märr till Tap In.

Ja, du fattar :D

Fast moderstam kanske inte är viktig på isisar?

Ingen aning, ser bara en bunt med trådar på avel som torde vara rena efterlysningar i så fall.

AM
 
Sv: Tråd borttagen?

struntsamma.. regler är regler. Skapar ny tråd istället. Tack!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Joel
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har lite funderingar. Min bonusdotter köper diverse serum som hon ser influencers använda och göra reklam för. Tilläggas bör att hon...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 112
Senast: Motacilla
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 395
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp