Tråd för random bilder med roliga texter II

Status
Stängd för vidare inlägg.
1678913225351.png
 
Såklart, det är slarvigt av mig. "Gå ut det är vår... sa dem..." - och så en regnblöt hund.


Jag är med i en tysk hundäventyrsgrupp på fejjan och det är en massa kul memes där, men jag behöver inte sprida dem här egentligen, jag tyckte bara den var gullig.
Sprid gärna fler tyska memes.

Det lättar upp den där envisa, lite trista engelskspråkiga dominansen.

Även om inte alla kan tyska (eller franska eller andra främmande språk) så är det betydligt fler här som kan tyska (franska osv), än det är som behärskar t.ex. Burmesiska.

Fram för fler memes från fler språkområden i tråden!

(Men översätt gärna memem om det är ett mer ovanligt språk)
 
Sprid gärna fler tyska memes.

Det lättar upp den där envisa, lite trista engelskspråkiga dominansen.

Även om inte alla kan tyska (eller franska eller andra främmande språk) så är det betydligt fler här som kan tyska (franska osv), än det är som behärskar t.ex. Burmesiska.

Fram för fler memes från fler språkområden i tråden!

(Men översätt gärna memem om det är ett mer ovanligt språk)
Översätt gärna tyska och franska också även om de inte är ovanliga, så sprids humorn även till de som inte kan dem språken - som jag :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Rosett
·
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp