Bukefalos 28 år!

Tråd för random bilder med roliga texter II

Status
Stängd för vidare inlägg.
5CD67ABB-3505-493F-8466-7AED34099FD0.jpeg

💀
 
Jag hade samma reaktion så vill bara tillägga att jag läste det som att grandma visserligen är öppen för olika läggningar men att vara singel är minsann pinsamt.
Jo, jag läste den också så, men kände igen mig mycket i att mina äldre släktingar sagt många liknande saker till mig och mina syskon/kusiner, tjat om partners, barnbarn etc. Så jag kände väl att det var positivt och inkluderande för jag förknippar sådant tjat med kärlek. Hade kunnat tänka längre och inse att det inte är så för alla, så ska göra det i fortsättningen.
 
Jo, jag läste den också så, men kände igen mig mycket i att mina äldre släktingar sagt många liknande saker till mig och mina syskon/kusiner, tjat om partners, barnbarn etc. Så jag kände väl att det var positivt och inkluderande för jag förknippar sådant tjat med kärlek. Hade kunnat tänka längre och inse att det inte är så för alla, så ska göra det i fortsättningen.
fan vad trist, hoppas det har minskat!
 
Jag hade samma reaktion så vill bara tillägga att jag läste det som att grandma visserligen är öppen för olika läggningar men att vara singel är minsann pinsamt.
Ja men det är väl det som är skämtet? Vilket på ett sätt är lite roligt om förväntningen är en homofob grandma liksom, men samtidigt förstärker punchlinen en del andra lite trista förställningar.
Edit: Såg att diskussionen gått vidare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
337
Senast: Rosett
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp