Bukefalos 28 år!

Tråd för random bilder med roliga texter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den vänstra sägs med neutral röst. Den högra väses fram i någon slags påklistrat försök till sensuell reklamröst i mitt huvve...
Och den högra tilltalar mig mer. Jag hör en röst under ytan tror jag, vilket nog är det de vill förmedla. :) Den vänstra är som du säger mer neutral, men också lite otrevlig tycker jag. Tror det har med versalerna att göra. Här finns det VATTEN! En kan ju informera utan att vara så skränig. :D
 
_20221116_062428.JPG
 
Den här bilden på text (egentligen inte bild med text) fick mig osökt att tänka på dig @Sel .

:heart :D

Visa bifogad fil 105544
Men exact! Jag brukar alltid säga till hundägarna (oftast medan jag gosar med hund om jag får) att "they are my favourite guests! :heart
Kanske kan låta lite förolämpande, men den som väljer att ta med hunden på semester brukar uppskatta att man gushar över deras extragäst. :D
 
Men exact! Jag brukar alltid säga till hundägarna (oftast medan jag gosar med hund om jag får) att "they are my favourite guests! :heart
Kanske kan låta lite förolämpande, men den som väljer att ta med hunden på semester brukar uppskatta att man gushar över deras extragäst. :D
Jag SKULLE VILJA ha med min, men är faktiskt rädd att han STÖR... en husky är inte jättemegatyst alltid. De tenderar att prata och han har inget tålamod att stå stilla och vänta på saker såsom incheckning och i kö osv....! Såatte..... :D
 
Jag SKULLE VILJA ha med min, men är faktiskt rädd att han STÖR... en husky är inte jättemegatyst alltid. De tenderar att prata och han har inget tålamod att stå stilla och vänta på saker såsom incheckning och i kö osv....! Såatte..... :D
Äsch, välj rätt hotell och prova bara! Så länge de inte lämnas ensamma på rummet och håller låda eller skäller vid VARJE dörr som öppnas och stängs i korridoren brukar vi aldrig ha problem med våra extragäster. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
345
Senast: Rosett
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 674
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp