Trådar man skrivit i

Tora

Trådstartare
Förut kunde man lista vilka trådar man skrivit i under "Din profil". Men idag så kunde jag inte hitta denna möjlighet. Har man tagit bort detta eller är det bara jag som inte hittar?

Mvh

Tora

Sv: Trådar man skrivit i

Jag hittade nu! Gå in på din profil och på "mini statistik" finns "visa all statistik", då kommer inläggen upp.

Har hittat!!!!!!

Tack för hjälpen :bow:. Hade aldrig hittat denna vägen själv.

Mvh

Tora

Alltså, jag fattar inte VARFÖR måste buke hålla på att ändras heeela tiden. Det går ju knapppt en dag utan att Gunnar fipplar runt med något :(

Klart att man måste uppdatera och förnya... men hur många gånger har det ändrats i min profil grejjen det senaste liksom?

En gång har det ändrats den senaste tiden och det är väl några månader sedan. Förutom det som hände i natt. Flikarna försvann i profilen, enbart för användare av IE, detta inträffade för att jag flyttade några få saker i sidfoten på alla sidor, något inte ens syns. Nu har jag sedan någon timme flyttat tillbaka det hela och nu fungerar det igen i IE för övriga har det inte varit några problem alls. Firefox är en bra webbläsare ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
134
Kropp & Själ Vet inte om detta tagits upp i hudvårdstråden, den är så bred så tänkte detta kunde få en egen tråd för det är säkert många som har... 2
Svar
20
· Visningar
4 046
Senast: Rosett
·
Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår