Tråden för träningsutmaningar 2023

Ååhåhhå. Idag hade jag en kompis på besök som hjälpte mig med ett par extra ögon på markeringsträningen.
Känns bra och skönt att ha någon som kan säga till en vad man ska göra så att man slipper övertänka.
 
Hur går det för er andra?

Jag har som mål att träna banor denna och nästa vecka, någon som vill haka på?
Jag kör inte hela banor utan mer att jag sätter ut konor och så kör jag något moment/ delmoment vid var kon, tanken är även att jag ska försöka få in mer tävlingsbelöning och skjuta på den riktiga belöningen till momenten är gjort och vi är i en transport till slut.

Vi har haft en riktig svacka med fokus så har kört stenhårt med det och kommer fortsätta som vi gjort då det verkar fungera bra, det är jag som framförallt ska fortsätta vara konsekvent i vår träning.
 
Hur går det för er andra?

Jag har som mål att träna banor denna och nästa vecka, någon som vill haka på?
Jag kör inte hela banor utan mer att jag sätter ut konor och så kör jag något moment/ delmoment vid var kon, tanken är även att jag ska försöka få in mer tävlingsbelöning och skjuta på den riktiga belöningen till momenten är gjort och vi är i en transport till slut.

Vi har haft en riktig svacka med fokus så har kört stenhårt med det och kommer fortsätta som vi gjort då det verkar fungera bra, det är jag som framförallt ska fortsätta vara konsekvent i vår träning.

Det kan nog vara dags för något nytt! Kommer såklart fortsätta träna markeringar, men något nytt att bita i låter bra.
 
Hur går det för er andra?

Jag har som mål att träna banor denna och nästa vecka, någon som vill haka på?
Jag kör inte hela banor utan mer att jag sätter ut konor och så kör jag något moment/ delmoment vid var kon, tanken är även att jag ska försöka få in mer tävlingsbelöning och skjuta på den riktiga belöningen till momenten är gjort och vi är i en transport till slut.

Vi har haft en riktig svacka med fokus så har kört stenhårt med det och kommer fortsätta som vi gjort då det verkar fungera bra, det är jag som framförallt ska fortsätta vara konsekvent i vår träning.
Menar du rallylydnadsbanor?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 031
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 770
Senast: ako
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp