Trådlöst modem

daymint

Trådstartare
Ska byta internetanslutning ,ska beställa adsl har nu mobilt bredband,men nu till frågan.I detta erbjudande så får man trådlöst modem,behöver datorn ha då ha ett trådlöst nätverkskort för att detta ska fungera?Och om datorerna har det kan man då ha flera uppkopplade på samma modem utan att behöva skaffa en router??

Sv: Trådlöst modem

Jag kan ha 10 datorer på min router. Jag har mitt koplat till en USB port.

Sv: Trådlöst modem

Okej men har du då ett trådlöst modem eller har du ett modem som i sin tur är kopplat till en router?För om jag har trådlöst modem så behöver jag väl ingen router eller?

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
996
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 418
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka