Trädgårdsmöbler!

Kicki_83

Trådstartare
In med bilder på era trådgårdsmöbler :)

Jag och sambon har flyttat och fått en stor altan :bump:
Men vi har inga trädgårdsmöbler och skulle vilja ha lite idéer från er :)

Så släng in bilder på möblerna som ni sitter och njuter i i sommar :)
 
Sv: Trädgårdsmöbler!

Vi har en sån här från Jula ca 4000 kr + dynor som vi köpte på erbjudande förra året, tror dom kostar drygt hundralappen i år. Vi köpte via nätet och fick allt hemkört. Gedigen grupp, kollade på liknande i andra butiker men denna var billigast :angel:

790075_d.jpg
 
Sv: Trädgårdsmöbler!

Nu har vi köpt möbler på IKEA :) Trädmöbler för strax under 1000-lappen och fyra dynor för 199 :- Tycker jag var billigt och bra ;) Det var faktiskt inte ens svårt att plocka i hop som IKEA grejer brukar vara. Riktigt sköna var dom också. Bra att det ska fortsätta vara fint väder så man får använda dom mer a :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag insåg ,efter ett besök hos kompis med mysig altan, att anledningen till att jag inte är så ofta på altanen nog beror på att den...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Luff
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 635
Senast: lindaf
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Nepenthe
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
382
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp