Träna inför försäljning

Gamla, snälla och trygga tanthästar ska verkligen inte underskattas, jag avgudar min 🤩 Hoppas det blir bra för er!
Tack!
Ja, den här gången åkte jag 53ish mil (och lika långt hem igen) för provridning och hästen motsvarade beskrivningen i annonsen, så det blir nog bra! Ångrar dock att jag inte tvingade maken att åka tillbaka dagen därpå och hämta hem honom :D. Måste vänta en hel vecka till ju!
 
Vad kul! Så bra du verkar hittat en god ny ägare till hästen, verkar ju klart som det löste sig till det bästa för häst och människa. Lycka till till er båda du med den nya hästen och gamla hästen med nytt hem ☺️
 

Liknande trådar

Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 059
V
Träning Har en arab hemma, ett sto som är nio år. Blerv inriden när hon var tre år och sedan dess inte gjort mycket, knappt blivit riden efter...
Svar
6
· Visningar
1 685
Senast: noble art
·
Hästhantering Har en pålle jag lånar som är rädd om sina öron. Det är aldrig något problem när man står och borstar eller myser, då brukar han vara...
Svar
5
· Visningar
3 560
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 899
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp