Tränare runt Uppsala...

Black

Trådstartare
Jag undrar vilka ni som bor runt Uppsala tränar för och hur länge ni har gjort det och hur långt ni har kommit?
:bump:
 
Tränar för Lisa Buldoc i Alunda, hon är super...! Ja hur långt vi har kommit..ja vi tävlar på D-nivå och det går väl snyggt och halvbra i alla gångarer..men vi har en hel del att jobba på. Det som är bra med Lisa är att hon alltid har nya övningar att ge man fastnar inte i ett mönster liksom.
 
Jag började med western ridning i augusti detta år. Har ridit traditionellt tidigare. Jag rider för Conny Nilsson, Rasbo, (Nilsson Quaterhorses) och är mycket nöjd med det.
 
Ok, det låter ju bra. Vad har du för hästras och är det någon speciell gren du har tänkt dig?
:banana:
 
Jag har ingen egen häst. :( Men om jag skaffar en blir det ett litet quatersto! Och då skulle jag nog prova att tävla i olika grenar,tex pleasure, western riding. Reining är ju jättekul om man har en bra häst! Just nu håller jag bara på att lära mig grunderna i western ridning. Du då? Har du egen häst som du tävlar?
 
Hej! själv bor jag i dalarna, men jag brukar jobba åt conny nilsson, bla i sommras och på tävlingar. sen så kommer han att komma upp till mig och träna en gång i månaden.
MVH Emelyne :cool:
gå in på min hemsida så kan ni läsa mer.
 

Liknande trådar

Tjatter En personlig tränare här där jag bor har ett utegym där hon kör gruppträning ute året runt. Hur klär man sig för att träna utomhus mitt...
Svar
11
· Visningar
599
Senast: Saigon
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
123
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 470
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp