Tränat det jag orkade

när man sover 3 timmar, är vaken 6 timmar 24/7 är det inte lätt...

Fryser

I morgon är det dags att mejla trevliga Akassan och arbetsförmedlingen igen och be DEM prata med VARANDRA, eftersom ingen vill lyssna på mig... så arbetsförmedlingen kan förtydliga att jag har halv sjukersättning ska söka 1-2 jobb i månaden inte 15-20 jobb... Jag fick surt mejl från A-kassan kl 23 i söndags kväll ...

Sen ska jag göra som brorsan säger skicka mitt personliga brev till alla företag som går, varje månad, så det blir slut på det här tjafset. Det är bara det, att det kommer ta en jäkla tid att lägga in 40-50 jobb om dagen på mina sidor på AF... men är det så de vill ha det, så är det väl så.

Jag behöver pengar, till mat... eftersom resten av pengarna går direkt till räkningar. plus att brorsan betalar elräkningen 1100... Bakade scones i morse på sista mjölet, så fick ta växelburken och köpa en påse mjöl för på väg hem från träningen.

Men man lever väl det liv man förtjänar, när man är dryg och otrevlig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Prinskorv och köttbullar kaffe, sju sorters kakor och tårta... Samt massa prat och titt på systerdotterns fina bebismage, gissningsvis...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Idag möttes jag av en handläggare på AF, som vanligen jobbar i samklang med en SIUS-handläggare, som just nu är julledig. Dagens...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp