Trafikolyckor

Tycker det varit färre olyckor med vilt iallafall, tycker inte alls det inkommit i närheten av så många samtal som det brukar om viltolyckor trots vildsvinsantalet bara ökar.

Annars som vanligt då det allt som oftast kommer på radion på väg hem om stopp på vägen på olika ställen, som vanligt så vanligare på fredagar av någon anledning.

Detta egen uppfattning.
Som boende nära det mest viltolycksdrabbade området i landet kunde jag läsa detta idag:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/kalmar-och-kronoberg-ar-mest-drabbade-av-viltolyckor

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 180
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
604
Senast: bumpo
·
Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 530
Senast: Milosari
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 665
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka