Trafikolyckor

Tycker det varit färre olyckor med vilt iallafall, tycker inte alls det inkommit i närheten av så många samtal som det brukar om viltolyckor trots vildsvinsantalet bara ökar.

Annars som vanligt då det allt som oftast kommer på radion på väg hem om stopp på vägen på olika ställen, som vanligt så vanligare på fredagar av någon anledning.

Detta egen uppfattning.
Som boende nära det mest viltolycksdrabbade området i landet kunde jag läsa detta idag:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/kalmar-och-kronoberg-ar-mest-drabbade-av-viltolyckor
 

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 982
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 542
Senast: Wille
·
Fordon Vad gör man? Tänker antingen tunna men fodrade vantar med skinn eller liknande för bra grepp i handen. Blir väldigt kall om händerna...
2
Svar
20
· Visningar
1 203
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp