Trail grind!!!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare wonderbaunbabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 119
W

wonderbaunbabe

Hjälp mig nu :-)
Ska svetsa ihop en trail grind men vilket mått ska den vara? Hur långt ska det vara mellan stolparna??? Och hur hög brukar den vara??

Ska försöka mig på detta i helgen så jag vill gärna ha ett bra svar :-) Eller en länk om vart jag kan hitta det!

Tack!!:bump:

Sv: Trail grind!!!

Jag vet att: Real_cowgirl här på buke gjorde en sån grind någon gång, eller jag har ett svagt minne av det.

Men du, om du har lust så kan du ta en bild när den är klar så vi får se på ditt mästerverk. :)

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Mirre
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev i hop ett mejl till kurator på rehab, där jag bad henne vara med vid eventuellt trepartssamtal Arcus, af och mig. Som ett brev på...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: IngelaH
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka