• Western
  • Trådstartare Trådstartare Moej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 127
M

Moej

Någon som har ett program på trail beginners? eller vanliga trail? Spelar ingen roll vad som finns i programmet, bara jag får ett exempel på hur det kan se ut :D

Sv: Trail

Det finns mönster (trail, horsemanship och sånt) ifrån WRG (Western Riders Gotland) gamla tävlingar på deras hemsida. Det är lite svårt att hitta, men det finns! :)

ooh =) var inne där och tittade (WRGs hemsida) och hittade en del hinder jag definitivt tänker använda mig av när jag tränar =). Har varit inne på Showhorsepromotions förut också, och dom har ju en hel del superkul mönster!

Om du vill se nåt riiiktigt avancerat, gå in på Tim "The Trail Man" Kimuras hemsida ;) :crazy: Såna mönster lär vi nog inte se i Sverige på ett bra tag...

Fy satan, vilket långt mönster han hade på sin hemsida! :eek: Jag skulle aldrig kunna komma ihåg allt det där! Undrar hur många bommar det är med i det egentligen?

Joo, det är nästan sjukt =/, fast tänkt att kunna ta sig igenom en sån där bana *drömmer*. Jag och en kompis räknade dem, kommer inte riktigt ihåg men det var nog närmare 90-100 st :crazy:

westerntjej skrev:
Jag och en kompis räknade dem, kommer inte riktigt ihåg men det var nog närmare 90-100 st :crazy:

90 - 100 bommar!? :eek: My god, vem har släpat på dom bommarna undrar man ju! Tänk på tiden det skulle ta att bygga upp en sån bana på en tävling! Man skulle ju hinna bli gråhårig innan banbyggandet var klart... :D

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
314
Senast: Gabby_Ossi
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Rosett
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix